سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش را به عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

دستنوشته های آرتمیس
نویسنده :  آرتمیس

سلام

پنج سال پیش یعنی سال  1/8/1382  یکی از دوستام من رو  با یک فرشته که بالهاش رو از دست داده بود و زمین گیر شده بود آشنا کرد.

 

اون واقعا یک فرشته است یک فرشته زیبا رو ،  یه فرشته...

هرچی بگم کم گفتم.

دوست دارم.

 

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/hhhhharfha/عکسهایوبلاگ(41).jpg

اون بی نظیره ، بهتر از بهترینه

 

من از اون دوستم که من را با این فرشته آشنا کرد ممنونم.

من خواستم از این طریق پنجمین سال دوستیمون رو بهش تبریک بگم و بهش بگم من تو را فراموش نکرده و نمی کنم همین طور روز های قشنگی که باهم در یک مدرسه در یک کلاس و روی یک نیمکت می شستیم ، پس تو هم من را به دست فراموشی نسپار.

 

 


شنبه 87/8/11 ساعت 7:23 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تولد مامان
تولد بابا عظیمی
پنجمین سال دوستی
تولد بابا
اولین سلام
فهرست
11795 :کل بازدیدها
1 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
دستنوشته های آرتمیس
لوگوی خودم
دستنوشته های آرتمیس
لوگوی دوستان
لینک دوستان
جدیدترین فیلمهای روز دنیا
اشتراک
 
طراح قالب